Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen uitgesplitst per categorie. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan op info@ontrendpieces.nl 

Verzending

verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb jij een bestelling geplaatst op een werkdag (maandag t/m vrijdag) voor 16.00 uur? Dan streven wij ernaar om op diezelfde dag je bestelling te versturen.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Bij bestellingen boven de €50,- ontvang je een track & trace per mail. Hiermee kun je volgen wanneer je bestelling bezorgd wordt.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat nu?

Mogelijk heeft jouw bestelling wat vertraging opgelopen bij onze vervoerder. De levertijd van een brievenbuspakket kan in sommige gevallen wat langer duren. Mocht je een track & trace hebben ontvangen, dan kun je jouw bestelling volgen.

Betalingen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Momenteel kun je alleen betalen met iDeal. Belgische klanten kunnen kiezen voor Bancontact. 

Is mijn betaling gelukt?

Weet je niet zeker of je bestelling geplaatst is, bekijk dan altijd even je bankafschriften. Als er een bedrag is afgeschreven dan is jouw betaling goed bij ons doorgekomen.

Zijn er ook kortingscodes beschikbaar?

Momenteel zijn er geen algemene kortingscodes in omloop. Heb je een persoonlijke kortingscode ontvangen van ons, dan kun je deze toepassen in het bestelproces.

Retouren

Zijn er kosten verbonden aan een retour?

De kosten van het retourzenden van je bestelling zijn voor eigen rekening. We raden je aan om je bestelling te retourneren met een track & trace, zodat wij jouw bestelling kunnen volgen.

Let op! Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van een retourzending. Heb je een T&T code ontvangen van je retourzending en kun je deze overleggen aan ons, dan ontvang je altijd je geld terug.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas kunnen we geen omruiling aanbieden. Je zult opnieuw een bestelling moeten plaatsen.

Waarom mag ik oorbellen niet retourneren?

Helaas kunnen wij oorbellen niet retour nemen in verband met hygiëne.

Bestelling

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat nu?

Wat vervelend dat je een klacht hebt over je bestelling. Uiteraard kun je met ons contact opnemen via info@ontrendpieces.nl. Vermeld hierbij je ordernummer en een duidelijke omschrijving van je klacht.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Helaas is een annulering niet altijd meer mogelijk. Dit hangt af van de dag en de tijd waarop je jouw bestelling zou willen annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@ontrendpieces.nl om te kijken of een annulering nog mogelijk is.

Overige vragen

Werken jullie samen met influencers?

Momenteel werken wij nog niet samen met influencers, maar we staan hier zeker voor open in de toekomst. Denk jij een goede match te zijn met On Trend Pieces?
Mail ons dan op info@ontrendpieces.nl en vertel ons waarom jij denkt dat wij een goede match zijn!